Форум » Автомобілі » Наші кохані ... » Ответить

Наші кохані ...

Reshtunn: Народ, викладати фотаги своїх автомобілів. Шоб народ знав, де чий пєпєлац і при потребі міг підійти попросити забрати :) (або колеса спустити) Моя маленька

Ответов - 30, стр: 1 2 All

stoune: Мічта ідійота.

Lopik: новий: б/у:

Gradus: Памятка водителю Лады 1. Водитель автомобиля "Лада" не должен носить носки. Он должен носить портянки, потому что автомобиль "Лада" - это кирзовая машина, машина-сапог, машина-солдат. Собранная в гармошку, она смотрится значительно лучше. 2. Водитель автомобиля "Лада" обязан украшать свою машину. "Лада", не имеющая в комплекте иконок, позолоченной короны и прозрачного набалдашника - не настоящая "Лада". Настоящая "Лада" в большей степени собрана своим хозяином, чем заводом. Тюлевые занавески на фарах, антенна толщиной в руку, лазерный прикуриватель, тонированные зеркала, мягкая обивка педалей для босой езды, хромированные покрышки - вот то, что отличает гордого ладовода от жалкого хёндэплёта. 3. Водитель автомобиля "Лада" должен быть смелым, мужественным, несгибаемым, огнестойким, ударопрочным. Когда его машина вдруг закипит на трассе, настоящий водитель "Лада" не будет выскакивать из нее и метаться. А со спокойной улыбкой будет слушать мелодию свистка, вставленного в радиатор. Когда его машина встанет на перекрестке, он не будет копаться в моторе и извиняться. А заткнет любую орущую амбразуру метким словом и мозолистым кулаком. 4. Водитель автомобиля "Лада" - это человек, отрешившийся от земного. Его отделяют от смерти лишь протянутые к педалям ноги. Его отделяют от "Лада" только лишь с помощью резака. Если ты ступил на путь "Лада", ничего другого не бойся. Ибо люди, летящие на вазовских парусах, страшней чёрта, севшего за рычаги танка. 5. Водитель автомобиля "Лада" - это воин. Главный враг которого - это он сам. Ты купил "Лада", ты сел в "Лада", ты завел "Лада" - не жалуйся, что ангел-хранитель твой с писком улетел прочь. Ты сам теперь хозяин своей судьбы, повелитель кюветов, король заносов, герой ржавчины и отец всех ремонтов. Ты - Ладовод. И это гордое имя рано или поздно будет выбито на твоем лбу.


Reshtunn: Зачот!

Reshtunn: Особливо про руки конструктора сподобалося Давайте не будемо, а то дехто в нас на вазіках - тазіках їздить :)

svt: Я плакаль ... Навіть наші китайці з якими маємо тренінги пацталом.

Reshtunn: Стопудово лавка зверху

Miclem: http://rutube.ru/tracks/1306351.html?v=11756ef5c935d2de62721303e09e5c52

Reshtunn: Вчора бачив одну з девяток - калин. Виявляється в них стоять пневмопідсилювачі кришки капота!!! Тобто по задуму конструкторів капот не то шо приходиться відкривати, а еш й робити це настільки ж часто, як і багажник. І шоб полегшити йому життя поставили гідропідсилювач :) Про тезу шо під капот нормальної машини водій не заглядає забули :)

Romko: Ну тут ти дарма "єїіднічаєш" 1. Не бачив капота Калінки, але може в Таврії капот і легенький, піднімається легко, а підняти капот Мерса чи Омеги (кілограм так 20) досить важко було б без гідроупорів. 2. Штанга посеред піднятого капоту далеко не додає зручності навіть при місячному піднятті. 3. ВСІ сучасні нормальні авта мають гідроупори (Опелі, Фольци, Ауді, Мерси). Ну крім дешевших Б-класу. Ти хоч сказати, що ті виробники також поставили їх виходячи з твоєї точки зору? ну і пс. Собі я також буду міняти патик на гідроупори. Вже купив.

Miclem: Romko пишет: Не бачив капота Калінки, але може в Таврії капот і легенький, піднімається легко, а підняти капот Мерса чи Омеги (кілограм так 20) досить важко було б без гідроупорів. Щось я сумніваюсь що капот на двацятку потягне (хоч хто його зна). А гідроопори то вельми файна штукенція ( особливо взимку) і їх наявність, як правило, є свідченням класу авто і показником зручності використання цього авто. На калинах (не просто тазіках, а мікротазіках з ребристою поверхнею дна ) гідроопора і кондюк (до речі розробки 1992 року) не більш як пацанячі понти і додаткова причина поломки.

Romko: твій точно потягне, можеш не сумніватися.

Romko: Зараз на жигулі йдуть не російські опори, а якісь французькі аналоги. В мене зараз на задній дверці стоять "москвічовські"

svt: В калині наявність гідроупорів не статусна фіча а реальний шанс дістати капотом по голові :)

Romko: ну тоді по ходу пропозиція: буду скоро продавати патик з своєї Вектри - може хтось для безопасності собі схоче втулити

Miclem:

Miclem: http://www.yaplakal.com/forum28/topic211855.html

Romko: Як і обіцяв раніше, замутив собі гідроупор капота. Що сказати? - і красота, і панти, і зручність....

svt: Коли дістанеш капотом по потилиці не забудь викласти фотки в інет

Romko: "По потилиці" - все ж таки краще, ніж "по зубах"



полная версия страницы