Форум » Автомобілі » І знову піднімаємо грамотність » Ответить
І знову піднімаємо грамотність
Romko: Шановні, не їздіть з включеними габаритами! Почитайте правила, габарити - то СТОЯНОЧНЕ світло. При їзді в темну пору доби або при недостатньому освітленні юзаються ВИКЛЮЧНО фари ближнього світла!!! По перше, все одно тих габаритів ніхіріща не видно із-за хмари болота з-під коліс попередньої вантажівки По друге - чассом бачиш далеко габарити, і йдеш на обгін, думаючи що ТЗ стоїть. А воно, сцуко, їде виявляється... 2 адмін: пора зробити окремий розділ для автолюбителів і розгрузити тему "всяке-різне"
Ответов - 16
Reshtunn: Погоджуюся
Lopik: Мене достають мудаки які їдуть з включеними габаритами і думають шо їх видно. Єдина радість - шо скоріше всього воно забуде виключити габарити і не зможе потім завести машину. Я на початках тоже їздив з включеними габаритами вдень - а потім передумав. (як прийшлось машину заводити зранку)
Reshtunn: Тепер пишемо про наших коханих сюда
Miclem: Цілком і повністю за. Правда окреме питання то мудаки з ксеноном чи біксеноном хер знає де купленим та поставленим вуйком Василем без відповідного налаштування.
Reshtunn: Ага. Їхав ото в суботу по трасі в Яремчу. був туман і прекрасно було видно в кого як фари настроєні. Є нормальні джипи - світять рівно вниз і інц не сліплять. А є й такі - шо ужос нах. Як в зенітної установки.
Romko: Хоча вдень на трасі бажано юзати все ж таки ближнє. А то навіть в сонячну погоду сіру або чорну машину не видно взагалі. А шо Валєра, твоє авто не пищить, коли ти глушиш мотор і не виключаєш світло?
Miclem: ХЕ а в мене то все автоматицько гаситьсмя при виході з машини і закривання оної
Romko: А за різницю в вартості твоєї і моєї машини мож всьо її життя возити в багажніку негра, щоб після мого виходу перевіряв всі світла, замки і т.д.
svt: Miclem пишет: ХЕ а в мене то все автоматицько гаситьсмя при виході з машини і закривання оної Підозрюю що якщо включене ближнє то після виходу все вимкнеться, а от якщо були включені тільки габарити то вони так і лишаться. А давай перевіримо :)
Miclem: svt пишет: А давай перевіримо :) ДАВАЙ ))
Romko: можуть і не лишитися... для позначення ТЗ в темну пору доби з заглушеним мотором використовується прийом "поворот ручки показу поворотів в бік бажаного/потрібного позначення авта" Тобто горітимуть тільки габарити з одного боку для економії аккума.
Miclem: Romko пишет: для позначення ТЗ в темну пору доби з заглушеним мотором використовується прийом "поворот ручки показу поворотів в бік бажаного/потрібного позначення авта" Тобто горітимуть тільки габарити з одного боку для економії аккума. Як правило подібна фіча є тіки в німецких авто
Romko: ну тоді в тебе вєрняк габарити мають лишитися включеними
svt: Romko пишет: для позначення ТЗ в темну пору доби з заглушеним мотором використовується прийом "поворот ручки показу поворотів в бік бажаного/потрібного позначення авта" Тобто горітимуть тільки габарити з одного боку для економії аккума. Таке я бачив винятково на німецьких машинах - Опель, Фольцваген, Мерс. Romko пишет: ну тоді в тебе вєрняк габарити мають лишитися включеними Признаю свою помилку, ми з Михайлом перевіряли. Після вимкнення двигуна і виймання ключа гасне все. Щоб залишити габарити їх потрібно вимкнути і ввімкнути.
svt: А от на рахунок габаритів то раз напроти мене по городоцкій трасі їхало ЧМО тільки на габаритах, при чому передні габарити були червоними. Мав би бульдозер - виїхав би на зустрічну - хай би пояснював що то в нього не стопи.
Miclem: svt пишет: передні габарити були червоними Зі мною теж таки було.Перша реакція крутнути руля. Убив би.
полная версия страницы