Форум » Автомобілі » Замість того, щоб рахувати коней і філософствувати на тему "правильного" приводу » Ответить

Замість того, щоб рахувати коней і філософствувати на тему "правильного" приводу

Romko: Вчимося просто їздити http://www.berloga.net/view.php?id=26393

Ответов - 36, стр: 1 2 All

Norbert: Miclem пишет: Пояснюю для тих хто в танку. Ой, пасіба, що просвітив. Я говорив не про "в підлогу" а про плавне нарощування потужності. Ясен пень, що на максимумі буде буксувати і той і другий. Не треба підмішувати людський фактор до характеристик техніки.

Miclem: Описана тобою ситуація чітко свідчить що водій мерса не уявляє як тре керувати автівкою і тисне тапка до втрати пульсу

Norbert: Ситуація з твоїми відповідями свідчить про те, що ти забув, про що іде мова. Розказую випадок. В Рівному на одному з поворотів спостерігав, як мерс на швидкості 15-20 км намагався вписатися в досить великий поворот з підйомом. Діло було взимку - купа снігу і обмерзлої дороги. Через те, що зад мерса не навантажений а загалом машина важка його постійно розвертало, при чому він практично не газував - лише для підтримання сталої швидкості. Я вже мовчу про наявність протибуксовочних систем в авто такого цінового діапазону. Тут же по сусідству Опелі, 9-ки та Фольци в акурат проїжджали. Таких випадків є безліч - постійно можна бачити, як мучаться задньоривідники не можучи виїхати навіть з невеликоїобмерзлої ями і як передньопривідники легко це роблять. Наголошую- ми говоримо саме про технічну сторону, а не втручання людини. ЇЇ вплив припускаємо однаковим для обох випадків.


Miclem: ДАвай органызуй задньопривыдний автик ы проведем тест

Romko: От якраз тут, старий, ти і не прав. (про підйом) Якби ти вказав підйом з вкатаним гладеньким снігом - тоді так, задньопривідна вигребла би краще через привантаження ведучих коліс. Але на рихлому снігу відбудеться наступнє: ЗП. Задні колеса почнуть пхати авто, в той час як з передніми відбудеться так званий "бульдозерний ефект", тобто коли колеса почнуть провалюватися в сніг і нагрібати перед себе гору снігу, на який вони так і не зможуть виїхати, а будуть його просто сунути перед собою. Через той опір задню вісь постійно буде зсувати вправо вліво. ПП. Передні колеса, оскільки вони ведучі, будуть вибиратися на маленьку, ще не значних розмірів купку снігу перед собою, а задні вже легко прокотяться по втрамбованій передніми колесами колії. Тобто опір руху в описаній ситуації буде набагато менший в ПП авто. + ти забуваєш таку класну особливість ПП у разі буксу покрутити туди-сюди рулем, щоб "намацати" мінімальне зчеплення для протектора, в той час як ЗП буде просто крутитися на одному місці.

Miclem: Наскільки я усвідомлюю в силу своїх скромних знань, то передні колеса ЗП виступлять в ролі трамбувальщика. ЗВісно про ефект коливаання я теж в курсі але при вмілому керуванні він усувається в більшості випадків

Norbert: Miclem пишет: при вмілому керуванні він усувається Знову про людський фактор... апять двадцять пять. Найкращий привід - гусеничний танковий, "але при невмілому керуванні (с)" загрузає навіть на асфальті.

Miclem: Правильно про переваги того чи іншого типу привода можна говорити лише в поєднанні з нормальними навиками керуванняя обома приводами для одного водія

Romko: Тому мій дідо і їздив на Жигулях зимою виключно з двома відрами піску в багажніку :) А на рах. розвороту: Передній привід, хоч і має менший радіус розвороту, але: подумаєм, де він використовується - виключно при парковці або малих швидкостях, тому що на швидкості просто авто перевернеться. І для цього випадку ПП має вихід з ситуації, щоб не впасти "ліцом в ґрязь": Вивертаєш ло упору руль і потрошку рушаєш, як тільки колеса зрушаться, затягуєш ручнік і газуєш - задні колеса лишаються не рухомі (майже) а перід розвертає авто. Я на днях дещо відпрацював цю техніку на снігу, де по слідах явно видно зменшення радіуса повороту на добрий метр. Можу надати уроки по даному прийому. Платні.

Romko: Ну що ж, оскільки опоненти не розуміють технічних аргументів, а керуються тільки "я вважаю" або "мені батя говорив" пропоную провести дослід. Береться звичайна тачка, бажано з мішком-другим цементу для кращого ефекту, і робиться наступне: 1. Берем тачку за ручки так, щоб вона знаходилася перед добровольцем, і пробуєм її штовхати по снігу чи болоті. 2. Берем тачку за ручки так, щоб вона знаходилася позаду добровольця, і пробуєм її тягнути за собою при аналогічних "дорожніх умовах". Для цікавості результати можна поділити на класи: швидкісне возіння тачки, фігурне возіння тачки і т.д. хоч результат досліду і відомий наперід, все ж таки надається можливість прихильникам ЗП довести свою точку зору.

svt: Мудро

Rock-n-Roll: Хочу додати, що задній привід афігенно рулить на кільцевих трасах де є спеціальне покриття , там навіть нема що сперичатись , але не забувайте шановні водії, що ви власники не спортивних автомобілів і не можете соді дозволити поїхати в Німеччину на Нюрборгрінг і покатати там свою чистокровну конячку з стайні Феррарі чи просто турбований Поршик бо у Львові їм просто нема де побігати

Rock-n-Roll: http://www.youtube.com/watch?v=S-6O3JNYgY8 вот вам задній привід на слизькій дорозі , дивитись всім!!!

Norbert: Rock-n-Roll пишет: Феррарі чи просто турбований Поршик В них вага розподілена на користь задньої осі, тому і ЗП виправданий.

Rock-n-Roll: От-от , я і про що , над створенням таких машин працюють найкращі конструктори світу , але вони явно не для міських доріг , на наших дорогах той ЗП носило би у всі стороні при найменшій прогазовці, тому спортивні машині для міста перевно мають або повний або передній.

Norbert: DOMOSIED пишет: Подивіться як можна викрутити руль в мерса! Колеса ще й під конкретним кутом лягають! Точно так само поводить себе цапфа Октавії, Вектри та багатьох інших передньопривідників. Кут може бути просто інший. "Привідність" до цього не має ніякого відношення - це тільки налаштування керуючого колеса.



полная версия страницы